• Regulamin

Regulamin

­

-Zastosowane nazwy-

 

1. sklep internetowy zoopack.pl.

Dane rejestracyjne właściciela portalu to:

BIURO RACHUNKOWE PAAD ANDRZEJ DROBNY
ul. Stoigniewa 27/9
30-572 Kraków
NIP: 6792779610

 

2. Klient – sklep zoologiczny, sklep  zoologiczny internetowy,  salon kosmetyczny dla zwierząt, salon fryzjerski dla zwierząt, hotel dla zwierząt, hodowca, lecznica weterynaryjna , posiadający pełną aktywację i rejestrację w Hurtowni 

 

3. Towar - to przedmiot bądź inne wystawione przez sklep dobro, które może być nabyte za pomocą dostępnego systemu sprzedaży w hurtowni, telefonicznie bądź mailowo

 

4. Sprzedający - właściciel sklepu wystawiający towar.

 

5. Kupujący – Klient nabywający przedmiot, towar 

 

 

-Postanowienia ogólne-

 

1. Wszystkie transakcje w sklepie zawierane są w polskiej jednostce monetarnej PLN.

 

2. Z serwisu mogą korzystać Klienci indywidualni, salony kosmetyczne dla zwierząt, salony fryzjerskie dla zwierząt, hotele dla zwierząt, hodowcy,  lecznice weterynaryjne.

 

3. Sklep świadczy sprzedaż artykułów zoologicznych  dla firm i osób fizycznych drogą wysyłkową

i internetową.

 

  1. Platforma sprzedażowa zoopack.pl działa pod wszystkimi dostępnymi przeglądarkami internetowymi.

 

5. Zamówienia nie są realizowane poza obszarem terytorium Polski.

 

 

-Użytkowanie kont-

 

  1. Gdy zostaje zawarta umowa sprzedaży, zostaje wygenerowany i wysłany email potwierdzający transakcję.
  2. Wszelkie zmiany danych adresowych i kontaktowych powinny być podawane

i aktualizowane przez użytkownika jeżeli ulegną zmianie.

 

3. Stosujemy zabezpieczenia na wysokim poziomie a wszelkie dane są przechowywane w bazie danych spełniającej wymogi prywatności i zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

 

Wgląd do danych ma właściciel sklepu oraz upoważnieni wyznaczeni przez niego współpracownicy realizujący zamówienie, dane nie będą udostępniane osobom trzecim.

 

W celu realizacji wysyłki towaru dane adresowe są przekazywane firmom kurierskim.

 

Klient może w każdym momencie edytować swoje dane po zalogowaniu na konto w sklepie oraz wystąpić o zamknięcie lub wykasowanie konta w hurtowni pisząc na email sklep@zoopack.pl

 

- Składanie zamówienia-

 

  1. Kupujący składa zamówienie wybierając produkty z oferty i wrzucając je do wirtualnego koszyka.
  2. Platforma zakupowa jest dostępna dla Kupującego przez całą dobę.
  3. Zakupów może dokonać zarejestrowana i niezarejestrowana osoba w sklepie zoopack.pl
  4. Użytkownik wybiera opcję dostawy. Istnieją następujące opcje:

- paczkomaty InPost (max waga 25kg na paczkę)

- przesyłka kurierska (max waga 30kg na paczkę)

- przesyłka kurierska za pobraniem (max waga 30kg na paczkę)

 

Gdy wartość koszyka przekroczy 350 zł netto dostawa realizowana jest na koszt  Hurtowni (do wagi 30kg w przypadku kuriera, 25 kg w przypadku paczkomatu; do każdej kolejnej paczki doliczana jest opłata za kuriera lub paczkomat ).

 

 

 

 

  1. Klient wybiera opcję płatności. W zależności od tego, którą opcję dostawy klient wybrał, możliwe są następujące płatności:
  • Sky-Pay

- przelew bankowy

- płatność u kuriera

 

  1. Kupujący otrzyma maila z podsumowaniem zamówienia.

W przypadku wybrania przelewu bankowego, w mailu będzie podany nr konta, na które należy wykonać przelew za zakupy.

 

  1. Koszt transportu

- paczkomat 11 zł

- paczkomat pobranie 14 zł

- paczka kurierska 16 zł

- paczka kurierska za pobraniem 19 zł

 

-Realizacja zamówień-

 

  1. Po otrzymaniu zamówienia pracownicy sklepu przystępują do kompletacji i przygotowania zamówionego towaru, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.

 

  1. Kompletacja towaru trwa 1 dzień roboczy, jeżeli na karcie produktu jest informacja, że towar dostępny „od ręki”. W niektórych przypadkach na karcie produktu widnieje informacja „2-3 dni robocze” lub „ na zamówienie”. W takim przypadku realizacja zamówienia się wydłuży.
  2. Po kompletacji towar zostaje wysłany zgodnie z wybraną formą dostawy, o czym Klient zostanie powiadomiony mailowo.
  3. Dostawa towaru przez firmę kurierską Inpost zazwyczaj trwa ok 1 dzień roboczy.

 

- Reklamacje-

 

  1. Reklamację należy zgłosić na adres: sklep@zoopack.pl
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji – data złożenia zamówienia

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

  1. W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier
  2.  
  3. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

 

-Postanowienia końcowe-

 

1. Regulamin zaczyna obowiązywać z dniem 15-04-2020r.

2. Wszelkie niezgodności z powyższym regulaminem i Prawem Polskim na kontach użytkowników mogą doprowadzić do zawieszenia konta.