
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin
Regulamin
-Zastosowane nazwy-
1. sklep internetowy zoopack.pl.
Dane rejestracyjne właściciela portalu to:
BIURO RACHUNKOWE PAAD ANDRZEJ DROBNY
ul. Stoigniewa 27/9
30-572 Kraków
NIP: 6792779610
2. Klient – sklep zoologiczny, sklep zoologiczny internetowy, salon kosmetyczny dla zwierząt, salon fryzjerski dla zwierząt, hotel dla zwierząt, hodowca, lecznica weterynaryjna , posiadający pełną aktywację i rejestrację w Hurtowni
3. Towar - to przedmiot bądź inne wystawione przez sklep dobro, które może być nabyte za pomocą dostępnego systemu sprzedaży w hurtowni, telefonicznie bądź mailowo
4. Sprzedający - właściciel sklepu wystawiający towar.
5. Kupujący – Klient nabywający przedmiot, towar
-Postanowienia ogólne-
1. Wszystkie transakcje w sklepie zawierane są w polskiej jednostce monetarnej PLN.
2. Z serwisu mogą korzystać Klienci indywidualni, salony kosmetyczne dla zwierząt, salony fryzjerskie dla zwierząt, hotele dla zwierząt, hodowcy, lecznice weterynaryjne.
3. Sklep świadczy sprzedaż artykułów zoologicznych dla firm i osób fizycznych drogą wysyłkową
i internetową.
- Platforma sprzedażowa zoopack.pl działa pod wszystkimi dostępnymi przeglądarkami internetowymi.
5. Zamówienia nie są realizowane poza obszarem terytorium Polski.
-Użytkowanie kont-
- Gdy zostaje zawarta umowa sprzedaży, zostaje wygenerowany i wysłany email potwierdzający transakcję.
- Wszelkie zmiany danych adresowych i kontaktowych powinny być podawane
i aktualizowane przez użytkownika jeżeli ulegną zmianie.
3. Stosujemy zabezpieczenia na wysokim poziomie a wszelkie dane są przechowywane w bazie danych spełniającej wymogi prywatności i zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
Wgląd do danych ma właściciel sklepu oraz upoważnieni wyznaczeni przez niego współpracownicy realizujący zamówienie, dane nie będą udostępniane osobom trzecim.
W celu realizacji wysyłki towaru dane adresowe są przekazywane firmom kurierskim.
Klient może w każdym momencie edytować swoje dane po zalogowaniu na konto w sklepie oraz wystąpić o zamknięcie lub wykasowanie konta w hurtowni pisząc na email sklep@zoopack.pl
- Składanie zamówienia-
- Kupujący składa zamówienie wybierając produkty z oferty i wrzucając je do wirtualnego koszyka.
- Platforma zakupowa jest dostępna dla Kupującego przez całą dobę.
- Zakupów może dokonać zarejestrowana i niezarejestrowana osoba w sklepie zoopack.pl
- Użytkownik wybiera opcję dostawy. Istnieją następujące opcje:
- paczkomaty InPost (max waga 25kg na paczkę)
- przesyłka kurierska (max waga 30kg na paczkę)
- przesyłka kurierska za pobraniem (max waga 30kg na paczkę)
Gdy wartość koszyka przekroczy 350 zł netto dostawa realizowana jest na koszt Hurtowni (do wagi 30kg w przypadku kuriera, 25 kg w przypadku paczkomatu; do każdej kolejnej paczki doliczana jest opłata za kuriera lub paczkomat ).
- Klient wybiera opcję płatności. W zależności od tego, którą opcję dostawy klient wybrał, możliwe są następujące płatności:
- Sky-Pay
- przelew bankowy
- płatność u kuriera
- Kupujący otrzyma maila z podsumowaniem zamówienia.
W przypadku wybrania przelewu bankowego, w mailu będzie podany nr konta, na które należy wykonać przelew za zakupy.
- Koszt transportu
- paczkomat 11 zł
- paczkomat pobranie 14 zł
- paczka kurierska 16 zł
- paczka kurierska za pobraniem 19 zł
-Realizacja zamówień-
- Po otrzymaniu zamówienia pracownicy sklepu przystępują do kompletacji i przygotowania zamówionego towaru, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.
- Kompletacja towaru trwa 1 dzień roboczy, jeżeli na karcie produktu jest informacja, że towar dostępny „od ręki”. W niektórych przypadkach na karcie produktu widnieje informacja „2-3 dni robocze” lub „ na zamówienie”. W takim przypadku realizacja zamówienia się wydłuży.
- Po kompletacji towar zostaje wysłany zgodnie z wybraną formą dostawy, o czym Klient zostanie powiadomiony mailowo.
- Dostawa towaru przez firmę kurierską Inpost zazwyczaj trwa ok 1 dzień roboczy.
- Reklamacje-
- Reklamację należy zgłosić na adres: sklep@zoopack.pl
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji – data złożenia zamówienia
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier
- Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
-Postanowienia końcowe-
1. Regulamin zaczyna obowiązywać z dniem 15-04-2020r.
2. Wszelkie niezgodności z powyższym regulaminem i Prawem Polskim na kontach użytkowników mogą doprowadzić do zawieszenia konta.